Sunday, April 17, 2016

მეოთხე დღე



  ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენებ რამდენიმე თვალსაზრისით
 გავეცანი ხუთ სტრატეგიას
 ამ სტრატეგიებში გავეცანი შეფასების მეთოდებს და ინსტრუმენტებს
ეს მეთიდები და  ინსტრუქციები დამეხმარა შევუფასო მოსწავლეებს
1.წინარე ცოდნა და საჭიროებების დადგენა
2.პროგრესის მონიტორინგი
3.თვითრეგულირება და თანამშრომლობა
4.მეტაშემეცნების წახალისება და გაგების შემოწმება
5.გაგების დემონსტრირება

გავაკეთეთ პროექტის პრეზენტაცია

 /

1 comment:

  1. გავეცანი ამ პროექტს. ძალიან მომეწონა იდეა და შინაარსი,ის აქტივობები,რომელიც გამოყენებულ იქნა მიზნის მისაღწევად. შერჩეული მიზნები 21-ე საუკუნისა და ზედა დონისთვის დამახასიათებელ უნარ ჩვევებს აკავშირებს სასწავლო თემატიკასთან. სასურვალია ეს უნარები გაერთიანებული იყოს სასწავლო თემატიკასთან.
    პროექტის ზოგადი შეკითხვა ნამდვილად არის აზროვნების წამახალისებელი, რომელიც ერთი საგნის ქვეშ შესწავლილ რამდენიმე თემას აერთიანებს. შეკითხვა საუკეთესოდ არის შერჩეული.
    თემატური კითხვა ღია ფორმატისაა, მკაფიოდ უკავშირდება ამოცანებს, მოსწავლეებისაგან მოითხოვს მაღალი დონის უნარ-ჩვევების გამოყენებას.
    შინაარსობრივი შეკითხვები ყურადღებას ამახვილებს ძირითად ცნებებზე, რათა ხელი შეუწყოს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას.

    ReplyDelete